Friday, April 8, 2011

Dear Diary II : bilik ke kedai neyh??


neh b0xes part..
blk ku mmg bnyk b0x sbnrnye..
kn0n na humban sume dlm k0tak,nmpk kmas cket..
tp lpas tuh sh0pping lg,da xde k0tak na humban.,brsepah blk..
haha..
mmg aku ske mmbazir..
tp klu na taw.,aku sh0pping time sdih.,time gaduh ngn b..
at least.,time sh0pping.,i'm t0tally out of the pressure..
its true.,i tell y0u..
but ksudahannye.,
tngk la bnyk mne aku sh0pping.,bnyk tuh la ksedihan yg telah aku tebus..
semak weyh..haha..


neh part kat garment..
mne almari baju?
haha.,aku x kaye na beli almari..
umah da cam umah bangla..
men sangkut2 je..
untung my ma belikn pnyidai baju tuh..
klu x sangkut kat tingkap je.,wut langsir..
my ma de kate na belikn wardr0be satu..
leh humbankan sume tu je..
syg la.,aku lbh ske display2 camtu.,cam display kat kedai2..haha..

part of my bedside
messy..
bnyk kali da kemas.,susun balik..
tp cmtuh gak..
d'uhh..

s0 kesudahannye..
i need to hire a very very pr0fessi0nal consultant..
cmne blk aku leh jd kmas dan cntik dipandang..
in the same time.,i'm n0t thr0wing all my fave t0kens..
any idea??
hurmm..


No comments:

Post a Comment